Наукові конференції України, МНПК «Професор С.Л. Франкфурт (1866-1954) – видатний учений-агробіолог, один із дієвих організаторів академічної науки»

Розмір шрифту: 
Управління маркетингом ВУЗУ
С. Г. Дубовик

Остання редакція: 2017-06-27

Тези доповіді


У межах інформаційно-бібліотечного супроводження науково-освітнього процесу агропромислового виробництва найважливішими постають проблеми формування висококваліфікованих, професійно-компетентних фахівців у ВНЗ. В умовах активізації міжнародної діяльності, розвитку ринкових відносин, реформування вищої освіти передбачає проведення кожним ВНЗ маркетингової діяльності: як для удосконалення системи комплектування контингенту студентів ВНЗ, так і для оптимізації їх діяльності. В останній час дослідники звертають багато уваги до проблем діяльності ВНЗ: І.В. Кононенко, С.М. Авдошин, А.О. Грудзинський, С.І. Гловацька, С.В. Руденко, Н.О. Бахтіна та інші. Однак, проблема застосування стратегічного підходу до управління маркетингом ВНЗ досліджена недостатньо. Розвиток освіти в контексті ринкових відносин свідчить про те, що система освіти держави перетворилася у своєрідну економічну галузь – сферу освітніх послуг, під якою розуміють систему соціальних інститутів, що задовольняють освітні потреби населення. Діяльність системи освіти як суб’єкта економічних відносин , в свою чергу, створює умови для формування ринку освітніх послуг – сукупності всіх існуючих і потенційних споживачів і виробників освітніх послуг. Ринкові відносини, на основі яких здійснюється сьогодні функціонування та розвиток сфери освіти, занурюють навчальні заклади в умови постійної мінливості, нестабільності оточення. З огляду на специфіку навчального закладу як некомерційної, безприбуткової організації, при вивченні кон’юнктури необхідно досліджувати не тільки економічні, але і соціальні, політичні, особистісні, організаційно- педагогічні чинники впливу довкілля на організацію діяльності та управління сучасними ВНЗ

Full Text: PDF