Розмір шрифту:
Маркетингова спрямованість розвитку підприємств аграрного сектору України
Остання редакція: 2017-06-25
Тези доповіді
В умовах становлення ринкових відносин однією з найважливіших умов забезпечення ефективного розвитку аграрної сфери є орієнтація виробництва на потреби споживачів. Саме тому особливого значення набуває маркетинг як один з основних напрямів економічної політики держави (на макрорівні) та важлива функція економічної діяльності підприємств (на мікрорівні). Система маркетингу підприємств аграрного сектору має свої відмінності, які визначаються специфікою сільськогосподарського виробництва і особливостями його продукції, що потребує ретельного поглибленого аналізу і обґрунтування механізмів її впровадження. Ефективна реалізація виробничого потенціалу аграрного сектора можлива при розвитку ринкових організаційно-економічних механізмів взаємодії сільськогосподарських товаровиробників з споживачами, створення цільових маркетингових структур, відновлення в новій якості агропромислової інтеграції. Дослідження особливостей маркетингу в агропромисловому секторі проводилися багатьма вченими-економістами (Абрамова Г.П., Жигалин М.М., Клочко Л.І., Клюкач В.А., Пакуліна С.П., Розов В.Є., Семенова Є.І., Сьомін А.Н., Соколова І.В., Татарчук Л.Л., Ципкин Ю.А., Чернов Р.Є. та ін.). Однак розвиток ринкової економіки обумовлює необхідність подальшого опрацювання напрямків розвитку агромаркетинга.
Full Text:
PDF